- Home
- Over ons
- Projectmanagment
- Projecten
- Audio- videografie
- Event tips
- Contact
Communicatie: | Interne motivatie |
Vraag: | Bedenk een creatief programma voor de jaarlijkse kick off en ons 10 jarig bestaan. |
Doel: | Zorg ervoor dat het een intiem event is ondanks dat er 2000 mensen komen. |
Creatieve vertaling: | 68 huiskamer settings |
Het 10-jarig bestaan van Sogeti, de jaarlijkse kick off en de onderlinge samenwerking was reden voor Sogeti om een creatieve pitch te houden bij N-Sign. Om samen tot een speciale uitvoering van deze jubileumeditie te komen. Gezelligheid en intimiteit en een inhoudelijk en interactief programma, leidde tot het 'huiskamer'-concept. Een staaltje kunnen werd ten toon gespreid: 68 huiskamers! 68 huiskamersettings die allen werden voorzien van plasmascherm, trendy huiskamerelementen en met zicht op een centrale catwalk zorgden voor een geweldige opzet en een groot succes. De presentatie was in handen van 2 collega's van Sogeti die op zeer bekwame wijze onderwerpen de revue lieten passeren.